Powrót do Projekty

Jak pracujemy ?

Naszą pracę rozpoczynamy od spotkania z klientem, na którym chcemy poznać wszystkie istotne sprawy.

A dokładnie postępujemy w ten sposób:

  1. Rozmowa telefoniczna – wstępne omówienie potrzeb.
  2. Spotkanie – na którym oceniamy realne możliwości instalacji. Dodatkowo wykonujemy dokumentację potrzebną do wyceny.
  3. Oferta – określenie wszystkich elementów składowych instalacji wraz ze schematami rozmieszczenia.
  4. Kalkulacja opłacalności
  5. Umowa z klientem 
  6. Dokumentacja do Zakładu Energetyczne
  7. Wykonanie instalacji
  8. Pomiary elektryczne z wykonanej instalacji
  9. Uruchomienie instalacji.
  10. Plan okresowych przeglądów

Po przeprowadzonym całym procesie sporządzamy również dokumentację do banków oraz URE i NFOŚiGW

Jeśli macie państwo pytania – proszę o KONTAKT

Fotolia_48828831_S